یزدفردا: واکنش عجیب یک مدیرکل دولت رییسی به فاجعه تلخ برای مهسا امینی.

سیاوش آقاجانی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان: «آیا می‌دانید سالانه چندین ورزشکار و تماشاچی در میادین ورزشی یا حتی حین تماشای مسابقه ورزشی در منزل دچار سکته می‌شوند؟! پس چرا ورزش تعطیل نمی‌شود!؟»

 ضمن تشکر از تلاش برای آگاهی بخشیدن به مردم، تحت هر شرایطی، اجازه بدهید ما هم چندتا آیا می‌دانید در حد بضاعت خودمان بنویسیم:

آیا می‌دانید فعلی به نام سکوت در دنیا وجود دارد که سالانه بسیاری از مسئولان از آن استفاده می‌کنند؟ این کار بدون درد و مرض بوده و هیچ عوارض جانبی در بدن ایجاد نمی‌کند.

موارد استفاده از سکوت مخصوصاً در کشور ما بسیار است. می‌توانید یک بار امتحان کنید و از آن پس مشتری شوید.

بگذارید عیب و هنرتان یک‌جا در صندوقچه دل‌تان بماند. همه را روی سر ما خراب نکنید. نمی‌گویید یک‌هو از این حجم منطق خروشان شما دچار سکته قلبی و مغزی می‌شویم؟

بعد مجبور می‌شوید آمار بیاورید و بگویید:«آیا می‌دانستید سالانه تعداد زیادی از مردم بر اثر شدت حق‌گویی مسئولان، دچار پارگی عصب‌های مغزی و ترکیدگی شریان‌های قلبی شده و می‌میرند؟ پس چرا حرف زدن مسئولان تعطیل نمی‌شود؟»

آیا می‌دانید چرا سکته‌ها نصیب مردم عادی می‌شود و سفرهای خارج و کانادا مال آقازاده‌هاست؟ ژن خوب از سکته هم جلوگیری می‌کند؟ باعث می‌شود رگ و پی آدم کلفت شود؟ اصلاً ژن خوب چیست و چرا هست؟

آیا می‌دانید چرا ترس و وحشت مال ماست، تفریح و عشق و حال برای آنها؟ غربت در وطن مال ما، کیف کوک در غربت مال آنها؟

آیا می‌دانید خبرگزاری فارس گفته مهسا امینی ایست قلبی کرده؟

آیا می‌دانید لازم است قبل از حرف زدن کمی با هم هماهنگ باشید؟

آیا می‌دانید الان باید بروید آمار ایست قلبی سالانه را دربیاورید؟

نمی‌دانید؟ نگران نباشید ندانستن که عیب نیست. حتی نپرسیدن هم عیب نیست.

ولی نفهیمدن عیب است. عیبی بزرگ.

راضیه حسینی

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا