مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در مراسمی از حمایت های حجت الاسلام صدوقی رئیس هیات مدیره خانه فرهنگ صدوقی از باشگاه های ورزشی آسیب دیده در دوران کرونا تجلیل و قدردانی کرد.

یزدفردا: شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با حضور در خانه فرهنگ صدوقی یزد لوح سپاس و قدردانی معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان را به حجت الاسلام و المسلمین صدوقی رئیس هیات مدیره خانه فرهنگ صدوقی یزد اعطا کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست که هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل و نارگانی رییس و وخشوزی مسول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد حضور داشتند، از حمایت های حجت الاسلام صدوقی رئیس هیات مدیره خانه فرهنگ صدوقی یزد از باشگاه داران و آسیب دیدگان دوران کرونا تقدیر کرد.

شریعتی در این دیدار با تقدیرو تشکر از حمایت های حجت الاسلام صدوقی گفت: متاسفانه ورزش در دوران شیروع کرونا آسیب ها و خسارات زیادی را دید و باشگاه داران با توجه به تعطیلی باشگاه ها و پرداخت اجاره بها و هزینه های جانبی متحمل آسیب شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه بین صدوقی همواره دست گیر مردم بودند ، افزود: خوشبختانه کمک های حجت الاسلام صدوقی یادگار ارزشمند شهید آیت الله صدوقی و مرحوم حجت الاسلام صدوقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید یزد کمک یار باشگاه داران شد و باشگاه داران کمک های خوبی دریافت کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا