فرمانده انتظامی ابرکوه از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در بخش بهمن خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ محمدحسن حسینی اظهار کرد: این فرماندهی با اعزام همزمان 8 اکیپ 3 نفره متشکل از پلیس های تخصصی، کارکنان ستادی و کوپ به بخش بهمن به اجرای طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح شهرستان ابرکوه برداختند.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح افزايش احساس امنيت و آرامش فردي و اجتماعي، پاسخگويي به درخواست هاي مردمي و سلب تحرک از مجرمان و قانون گريزان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در بخش بهمن شهرستان اجرا کردند.

فرمانده انتظامی ابرکوه خاطرنشان کرد: ارتقاي کيفي احساس امنيت در بين شهروندان، مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر، جمع آوري معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خياباني در جهت آسايش مردم بوده و از اولويت هاي پليس است.

حسینی افزود: اين طرح با هماهنگی و اخذ دستور قضایی انجام شد، طي چند عمليات پليسي 2 سارق تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان ابرکوه دستگير و در بازرسی از منزل، مخفیگاه و پاتوق سارقان اقلام سرقتی اعم از سیم کابل برق، آهن آلات کشف و ضبط که متهمان با تشکيل پرونده تحويل مقام قضائي شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بيان داشت: در اين طرح تعداد 4 نفر توزیع کنندگان حرفه ای مواد مخدر نيز دستگير و مقدار بيش از 330 گرم انواع مواد مخدر(صنعتی و سنتی)، وسایل استعمال(پایپ، وافور و ترازوی توزین) نيز كشف و ضبط شده كه متهمان با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات قضائی شدند.

حسینی گفت: در اين طرح 3نفر از متهمان تحت تعقیب پلیس اطلاعات شهرستان نیز دستگیر و به دستگاه قضا معرفی شدند.

وی ادامه داد: در اجرای اين طرح تعداد 2 سارق ، 4 توزیع کننده حرفه ای موادمخدر دستگیر و تعدادی اموال سرقتی نیز کشف شد.

  • نویسنده : چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا