معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد استان یزد به‌منظور کمک به امنیت تغذیه نیازمندان، هم‌اکنون حمایت از 600 کودک کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه را بر عهده دارد و ماهیانه 100 هزار تومان به هرکدام از آن‌ها کمک می‌کند.

به گزارش یزدفردا: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد استان یزد به‌منظور کمک به امنیت تغذیه نیازمندان، هم‌اکنون حمایت از 600 کودک کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه را بر عهده دارد و ماهیانه 100 هزار تومان به هرکدام از آن‌ها کمک می‌کند.

محمدحسین جمال پور بابیان اینکه کمک به امنیت تغذیه نیازمندان ازجمله برنامه‌های حمایتی این نهاد است، گفت: کمیته امداد استان یزد به‌منظور کمک به امنیت تغذیه نیازمندان، هم‌اکنون حمایت از 600 کودک کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه را بر عهده دارد و ماهیانه 100 هزار تومان به هرکدام از آن‌ها کمک می‌کند.

وی افزود: این نهاد سال گذشته یک میلیارد و 500 میلیون تومان به‌صورت شارژ کارت به‌حساب خانوار مشمول برنامه امنیت غذایی واریز کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه این نهاد کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند را نیز در دست اجرا دارد، بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان و کمک به تأمین تجهیزات و درمان بیماران صعب‌العلاج نیازمند نیز ازجمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به تأمین سلامت نیازمندان است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا