نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه گفت: محسنی‌اژه‌ای سوابق خوبی در اجرای عدالت و مبارزه با فساد دارد.

به گزارش یزدفردا: محمدصالح جوکار با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای به‌عنوان رئیس دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: آقای محسنی‌اژه‌ای یکی از قضات باسابقه قوه قضائیه هستند و در سال‌های اخیر هم در مناصب بالاتری در این دستگاه، همچون معاون اولی قوه قضائیه فعالیت کردند.

وی افزود: ایشان یکی از چهره‌های پیشکسوت در حوزه قضایی محسوب می‌شوند که آشنا به تمام فرآیند قضایی بوده و سوابق درخشانی در کارنامه دارند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدواریم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در قوه قضاییه موفق باشند و بتوانند در این مسیر و در راستای احیا و اجرای عدالت و مبارزه با فساد همان‌طور که آیت‌الله رئیسی حرکت کردند، حرکت کرده و ایشان هم توفیقاتی کسب کنند.

وی تصریح کرد: ساختارهای امروزی در قوه قضاییه در بحث فناوری‌ها و بهره‌گیری از منابع و توانمندی‌ها می‌تواند ابزاری برای موفقیت رئیس جدید قوه قضائیه قلمداد شود.

جوکار تأکید کرد: آقای محسنی‌اژه‌ای سوابق خوبی در اجرای عدالت و مبارزه با فساد دارند و شخصیتی موفقی در این زمینه محسوب می‌شوند. امیدواریم ایشان شاخص‌های امروز قوه قضاییه را رشد و ارتقا دهند و روزبه‌روز شاهد این باشیم که اعتماد به قوه قضاییه بیشتر شده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر اظهار داشت: معتقدیم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای این توانایی را دارد که شاخص‌های قوه قضاییه را ارتقا و رشد دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا