معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت: بیماران بیمارستان ولیعصر (عج) بافق از خدمات این بیمارستان ناراضی بودند که به سرعت مشکل حل می‌شود.

به گزارش یزدفردادکتر نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در حاشیه بازدید از بیمارستان ولیعصر (عج) بافق گفت: در این بیمارستان ۱۵ نفر بیمار کرونایی بستری بوده که از خدمات پزشکی راضی هستند، اما از خدمات بیمارستان گلایه دارند.

وی افزود: مسائل و مشکلاتی که مطرح شد به سرعت پیگیری شده و برای ارتقای وضعیت بیمارستان، شرایط موجود اصلاح می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با اشاره به طرح بیمارستان ۹۶ تخت خوابی این شهرستان ادامه داد: این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد و کار با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

نوری شادکام درباره موج جدید کرونا در استان گفت: این موج یکی از سنگین‌ترین و وسیع‌ترین موج‌ها در استان است به طوری که امروز ۷۶۹ نفر بیمار با درگیری متوسط و ۱۲۲ بیمار با درگیری شدید در بیمارستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه درصد جمعیت استان دو دوز واکسن را دریافت کرده اند، اظهار داشت: واکسیناسیون در استان در حال انجام است، اما سرعت کار خوب نیست.

نوری شادکام بیان داشت: نکته‌ای که برای واکسیناسیون مهم است توجه به کاهش مرگ و میر و درگیری شدید است و این واکسن ایمنی صد درصد را ندارد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا