رئیس شورای اسلامی شهر بافق گفت: تا حداکثر دو روز آینده، شهردار بافق بدون هیچ اغماضی انتخاب می‌شود.

به گزارش یزدفرداعلی اصغر رنجبر در نشست تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: برای انتخاب شهردار حداقل ۱۰ جلسه با اعضای شورا تشکیل شده و از بین کاندیدا‌ها یک نفر با توجه به رزومه و برنامه کاری خود انتخاب می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب شهردار ظرف ۲ روز آینده افزود: فرهنگ، عمران، درآمد پایدار، شهر هوشمند و فضای سبز از محور‌های مورد توجه برای انتخاب شهردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق تصریح کرد: به مردم قول می‌دهیم شهردار را بدون هیچ اغماضی و با توجه به عملکرد افراد انتخاب شود.

رنجبر ادامه داد: توسعه همه جانبه شهر، عدالت محوری، استفاده از ظرفیت شهرستان، مطالبه حق و حقوق مردم و در آمد پایدار شهر برخی از اولویت‌های منطقه است که اعضای شورای اسلامی شهر به دنبال آن هستند.

شهردار بافق هم در خصوص شبهات ایجاد شده برای تندیس سردار سلیمانی گفت: برای ساخت تندیس و یا مجسمه با هنرمندان کشوری تبادل نظر شده و نظرات در شورا مطرح و با حضور هنرمندان و صاحب نظران، کارشناسی و اجرا می‌شود.

سید علی نوروز زاده سرانه فضای سبز بافق را ۱۱/۴ عنوان کرد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، سالانه ۱/۴ به سرانه فضای سبز بافق اضافه می‌شود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا