مدیر کل جمعیت هلال احمر یزد گفت: خیرینی که سرمایه های خود را بخش درمان هزینه می کنند قابل ستودنی است.

به گزارش یزدفردا: محسن حرازی زاده در مراسم تجلیل از خیرین عرصه درمان مهریز اظهار داشت:  نمود فعالیت های داوطلبانه و خیری در جمعیت هلال احمر به زیبایی مشهود است .

وی افزود: خیرانی که در بخش درمانی مانند ساخت داروخانه و مراکز درمانی اقدام می کنند واقعا ستودنی است.

حرازی زاده ادامه داد: با ساخت این داروخانه خیری به همه شهروندان مهریز قول خواهیم داد از هر نوع دارویی که بخواهد در این داروخانه یافت خواهد شد.

وی بیان کرد: هلال احمر مهریز علاوه بر انجام وظایف خود در زمینه کم به افرد بی بضاعت در زمینه تهیه بسیته های معیشتی، کمک های معمنانه و عینک فعال بوده است.

فرماندار مهریز گفت: خیرین که به ساخت داروخانه ، مراکز انتقال خون و مراکز درمانی می پردازند می تواند نجات بخش جان چندین هزار نفر باشند.

رضا زارع زاده عنوان کرد: خوشبختانه خیران مهریزی در بخش عمرانی، اقتصادی و تولید بسیار خوش درخشیدن و بعضی از آنها به صورت گمنام به انجام فعالیت می پردازند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر یزد گفت: هر فردی که ملک یا املاکی در دست دارد می تواند با تبدیل یا ساخت بیمارستان، مدرسه و پایگاه امداد و نجات به عنوان یادگاری در این دنیا برای خود بگذارد.  

حجت الاسلام شعشعی افزود: جمعیت هلال احمر استان یزد قدر دان زحمات خیرانی است که در حوزه هلال احمر و درمان به فعالیت می پردازند

در پایان از خیران که در ساخت داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر کمک کرده  بودند با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

 

  • نویسنده : فائزه چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا