امام‌جمعه مهریز گفت: دولت بر اساس ضرورت و بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادر شد برای تقویت و حمایت مادی و معنوی تشکل‌های دانش‌آموزی اقدام کند.

به گزارش یزدفردا: حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی دوشنبه‌شب در نشست با مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان افزود: تامین نیازهای اولیه تشکل‌های دانش‌آموزی به خصوص مکان مناسب و امکانات جدی گرفته است.

وی با بیان اینکه تشکل‌های دانش‌آموزی در مدارس نقش مهمی در شکوفایی استعدادها و پرورش نسل جوان مومن و انقلابی دارد ادامه داد: آموزش و پرورش و سایر مسئولان باید زمینه کار و فعالیت را برای جامعه هدف فراهم کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به شدت با برنامه‌های سوء فرهنگی، ذهن و  اعتقادهای دانش‌آموزان را مورد هجمه قرار داده‌اند، بنابراین برای شکست آنها باید فکری اساسی صورت گیرد.   

محی‌الدینی یادآور شد: اگر نسلی مومن و انقلابی در تراز انقلاب با همکاری متولیان امور جوانان تربیت شود تمامی اهداف استکبار و تهدید نرم گسترده آنها در کنار سایر توطئه‌ها نقش بر آب می‌شود      

همچنین مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد گفت: ایجاد زمینه لازم برای فعالیت اعضا بستگی به فضا و امکانات دارد و باید این زمینه توسط خیران و مدیران فراهم شود.

حسین میرشریف با بیان اینکه این تشکل سابقه ۴۲ ساله دارد افزود: شناسایی ظرفیت‌ها و پرورش و آموزش نسل جوان برای تحقق اهداف نظام و انقلاب جزو برنامه‌های محوری تشکل است.    

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا