جوکار با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم گفت: سمی ترین موضوع شوراها، سیاسی یا جناحی بودن آن است.

به گزارش یزدفردا: محمد صالح جوکار رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مراسم تکریم و معارفه شهردار یزد گفت: به حمدالله انتخابات شوراها با حضور اقشار مردم و آزادی عمل در سراسر کشور برگزار شد و افرادی مومن و متدین انتخاب کردند و ما به این انتخاب احترام می‌گذاریم و نتیجه کار را مردم با تصمیم گیری به گونه ای دیگر نسبت به دوره های قبل رقم زدند.

وی با اشاره به رد و تایید صلاحیت ها در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: خدا را شاهد می گیرم که در هیات مرکزی انتخابات پرونده های افراد موشکافانه مطالعه و بررسی شد و سعی شد از مال، حقوق، ناموس مردم حراست شده و در اختیار افراد با اعتماد قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان یزد گفت: سمی ترین موضوع شوراها، سیاسی یا جناحی بودن آن است و در این راستا باید شوراها خدمت گذاری به مردم را داشته باشند و بدانند که رای مردم به منزله خدمت به مردم است.

جوکار ادامه داد: ما اگر بخواهیم عملکرد شورا را بررسی کنیم میزان خدمت به مردم و در کنار مردم بودن را باید مورد سنجش قرار دهیم و باید با درک مردم نسبت به فشارهای موجود در راستای کاهش این فشارها گام برداریم.

وی گفت: یزد ما بر مبنای تمدن کاریزی و با همت و تلاش و توکل بر خدا با این قدمت برپا شده است و گذشتگان نیز این میران گرانبها را در اختیار ما قرار داده اند که امروز باید از آن حراست و حفاظت کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان یزد بیان کرد: امروز ملاک عمل برای مردم خدمت است و اگرچه مشکلاتی متعدد داریم و شاهد 450 هزار میلیارد کسری بودجه هستیم و بیشترین هزینه ها را برای کالاهای اساسی کرده ایم اما خدمت به مردم و کاهش مشکلات و فشارها بر مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

جوکار ادامه داد: بی عدالتی در فضای شهری یزد بیداد می کند و مناطق حاشیه ای اسفناک و رها شده است که باید درست و با عدالت در مسیر حل این مشکلات گام برداشته شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا