رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا، با محوریت گام دوم انقلاب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا میرجلیلی اظهار داشت: هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا، ۳۱ شهریور و اول مهرماه جاری، با محوریت «گام دوم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره کشوری طی دو روز و به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی و حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

میرجلیلی ادامه داد: مراسم افتتاحیه به صورت مجازی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در قالب پنل آغاز می شود و مراسم اختتامیه با حضور مسئولان کشوری و استانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن همایش های پردیس بین الملل برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره در چهار پنل تخصصی اظهار داشت: موضوعات علمی و پژوهشی، اخلاق و معنویت، سبک زندگی و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در بیانیه گام دوم انقلاب؛ از پنل های تخصصی مطرح شده است که به صورت مجازی در سالن دانشکده بهداشت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در پنل تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت به شهدای مدافع سلامت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخته خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا