به گزارش یزدفردا: محمود باغی معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در این رابطه گفت : همزمان با سراسر کشور و با حضور فرماندارمیبد، حجت الاسلام والمسلمین حسنی مدیرحوزه علمیه میبد ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین استان و شهرستان وهمزمان با زنگ مهر و مقاومت آموزشگاه مرحوم حاج قاسم ضیایی و مدرسه بناپور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس ادامه داد : پروژه خیری ضیایی در دو طبقه و 6 کلاس و در زیربنای 1070 متر مربع احداث شده است که برای ساخت آن 53 میلیارد ریال اعتبار از محل خیری و 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

وی خاطر نشان ساخت : همچنین پروژه خیری - دولتی بناپور در شهرستان میبد نیز در 2 طبقه و با 9 کلاس درس در زیربنای 1752 متر مربع احداث شده است که جهت اتمام و بهره برداری از این پروژه 40 میلیارد ریال از محل اعتبار خیری و 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

محمود باغی ادامه داد : بدون تردید بدون حضور و مشارکت خیرین این پروژه ها نمی توانست آغاز شود که جا دارد صمیمانه از خیرین عزیز و همچنین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میبد تشکر و قدردانی نماییم که اداره کل نوسازی مدارس را همیشه یار و یاور بوده اند و امیدواریم این همکاری ها کمافی السابق ادامه داد باشد.

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در پایان اظهار امیدواری کرد که با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی مدارس بیشتری در شهرستان بازسازی ، نوسازی و یا احداث شود تا دانش آموزان و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت با خیالی آسوده در جهت رشد و تعلیم وتربیت گام بردارند.

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا