با حضور طالبی استانداریزد، میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، فلاح فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین دو آموزشگاه خیری در شهرستان میبد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، استانداریزد در حاشیه این مراسم گفت: شهرستان میبد یکی از شهرستان‌های برخوردار از شاخص‌های بالای فرهنگی و اجتماعی است و همین موضوع روحیه مشارکت را در بین مردم بالابرده و نتیجه آن را در نهضت مدرسه‌سازی در شهرستان میبد می‌بینیم.

محمدعلی طالبی بابیان اینکه عموماً در استان یزد فعالیت خیرین بزرگوار چشمگیر است افزود: درمیبد به‌طور خاص این وضعیت را دربحث مدرسه‌سازی و حضور و فعالیت خیرین و بخش خصوصی درتامین نیازهای آموزشی و اجتماعی مشاهده می‌کنیم.

طالبی در ادامه تصریح کرد: ما دربحث واکسیناسیون در مواجه با بیماری کرونا انتظار بیشتری از شهرستان میبد داریم.

وی گفت: با اقدامات و فعالیتی که شبکه بهداشت در مراکز تجمعی واکسیناسیون انجام می‌دهند؛ امیدواریم با همکاری مردم هم در این امر هم بیشتر باشد تا توانیم به‌زودی واکسینه کردن اکثریت مردم در استان و رفع خطر پیک‌های بعدی کرونا در کشور و استان باشیم.

محمدرضا کارگر مدیر آموزش‌وپرورش میبد گفت: آموزشگاه مرحوم حاج قاسم ضیائی اولین پروژه بود که به همت برادران ضیایی به یاد پدرشان درزمینی به مساحت 2740 مترمربع و با زیربنای هزار و 135 مترمربع در 6 کلاس ویژه دانش آموزان متوسطه اول و با 6 میلیارد تومان اعتبار از محل خیری احداث کرده‌اند.

کارگر افزود: پروژه دوم آموزشگاه دخترانه شادروان عاطفه بنا پور دومین آموزشگاه بود که درزمینی به مساحت دو هزار 730 مترمربع و زیربنای هزار و 820 مترمربع افتتاح شد.

وی گفت: برای احداث این آموزشگاه هم حاج محمد بنا پور و فاطمه شاه‌محمدی والدین مرحومه عاطفه بنا پور بالغ‌بر 8 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.

کارگر خاطرنشان کرد: تکمیل و تجهیز این آموزشگاه هم از سوی اداره نوسازی آموزش‌وپرورش انجام شد.

در پایان این مراسم از خیرین و معماران و مجریان احداث این آموزشگاه‌ها تقدیر به عمل آمد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا