طی مراسمی که به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی باحضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد و اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد برگزار شد، از زحمات آتش نشانان بهاباد تجلیل شد.

به گزارش یزدفردا: طی مراسمی که به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی باحضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد، اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد و سرپرست شهرداری برگزار شد، از زحمات آتش نشانان بهاباد تجلیل شد.

معاون فرماندار بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای آتش نشان بویژه نوجوان فداکار"علی لندی" گفت: کار آتش نشانان یک کار بسیار حساس در زمان خاص خود است.

"محمدهوشمند" با اشاره به عملیات های صورت گرفته توسط آتش نشانی شهرداری بهاباد در روستاهای اطراف از تلاش و زحمات این افراد که از هیچ تلاشی فروگذار نیستند تشکر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد گفت: تجلیل حقیقی شما آتشن شانان را خدا می کند و کار صحیح و دلسوزانه شما در درگاه خداوند دارای اجر و مقبول خواهد بود.

"عباس اقبال" در ادامه به به مشکلات موجود در واحد خدمات ایمنی و آتشنشانی و اقداماتی که در زمینه رفع آنها صورت گرفته بیان نمود.

همچنین با اهدای لوح تقدیری از سوی فرماندار بهاباد از وظیفه شناسی و تلاش های پرسنل آتش نشانی در ماموریت های محوله تقدیر و تشکر شد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا