استاندار یزد، استفاده از ظرفیت های کارشناسی و نخبگان استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: از ظرفیت و توانمندی این مجموعه با هر گرایش و سلیقه سیاسی در بخش های اقتصادی استفاده شود.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد: مهران فاطمی در دیدار با مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی افزود: در استفاده از ظرفیت نخبگان، کاری به سلیقه و گرایش سیاسی نداریم و از نظر کارشناسی  هر فردی با هر سلیقه سیاسی که نظر عملیاتی شدن برای توسعه اقتصادی استان دارد استفاده خواهد شد.

وی گفت: نیازمندیم که در بخش اجرایی و مدیریتی به حوزه نخبگان متصل شویم و امروز نخبگان و کارشناسانی داریم که صاحب نظرند و اینکه از ظرفیت آنان استفاده نمی شود گلایه دارند.

استاندار یزد یادآور شد اگر از توانمندی نخبگان برای تحول در حوزه اقتصادی استان استفاده شود شاهد اتفاقات خوب در این حوزه خواهیم بود.

وی با قدردانی از تلاش های تیم اقتصادی استان گفت: بخش اجرایی و مدیریتی اقتصادی استان با توجه به افق و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور باید نگاه نو و تحولی داشته باشد.

فاطمی افزود: حرکت کردن بر اساس روال گذشته پاسخگوی نیاز تراز و افق توسعه استان نیست و این به معنای آن نیست که زحمات و مسیری که تاکنون طی شده اشتباه بوده؛ نیاز داریم نگاه آسیب شناسانه ای به گذشته داشته باشیم و از ظرفیت های جدید استفاده کنیم و متناسب با فضای فعلی برنامه ریزی داشته باشیم.

استاندار یزد از مدیران دستگاههای اقتصادی استان خواست مسایل و مشکلات حوزه های کاری خود را طرح کنند آن بخش از مشکلات که در استان قابل طرح و پیگیری است حل خواهیم کرد و آن بخش که نیازمند پیگیری در سطح ملی است به جد دنبال خواهیم کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم با ارایه گزارشی از عملکرد و فعالیت های اقتصادی استان به شاخص های اقتصادی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی طی سالهای گذشته در بخش های اقتصادی، سرمایه گذاری و مالی انجام شده و در برخی شاخص دارای رتبه های خوبی در سطح کشور هستیم.

علی نمازی تعامل میان دستگاههای اقتصادی استان را خوب توصیف کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل های وزارت اقتصاد بخش های مدیران، روابط عمومی ها و حراست ها و سایر مجموعه ها تحت عنوان شورا با هم همکاری و نشست های کاری، اجرایی و هم اندیشی دارند و سیاست های وزارت اقتصاد را در استان دنبال می کنند.

مدیران استانی وزارت امور اقتصای و دارایی نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های خود، مسایل و مشکلات این بخش ها را بیان کردند و خواستار رفع آن با حمایت های استاندار یزد در دولت سیزدهم شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا