فرماندار شهرستان تفت به مناسبت 17 مهرماه، روز جهانی پست، با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در اداره پست شهرستان تفت از خدمات و تلاش‌های ارزنده مدیر و کارکنان این مجموعه قدردانی کرد.

"علیرضا نوکار" در این بازدید با تبریک روز جهانی پست به خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح شهرستان تفت گفت: پست نقش بسیار مهم و ارزشمندی را در حوزه‌های ارتباطی کشور بر عهده دارد و افراد، این نهاد را، امین مطمئن و قابل اتکای خود در ارسال مرسولات مختلف و سایر خدمات می‌دانند.

فرماندار تفت با اشاره به توسعه فروشگاه‌ها و خرید های اینترنتی، آن را در توسعه نقش و خدمت پست مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: خدمات پست نسبت به گذشته افزایش پیداکرده و این موضوع موجب جلوگیری از فساد اداری، سرعت در خدمات و کاهش هزینه‌های دیگر گردیده است.

نوکار با اشاره به توسعه خدمات پستی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا با توجه به خانه‌نشینی مردم و استقبال از خرید های اینترنتی نیروهای خدوم پست فشار کاری مضاعفی را تحمل کردند و در این دوران با توجه به خطرات فراوان، امانت مردم را به دست آنها رساندند.

فرماندار تفت امانت‌داری را از بارزترین صفات نیکوی پست ایران برشمرد و افزود: مردم به واسطه امانت‌داری و حفاظت از مرسولات مختلف و انجام درست و سریع برخی خدمات، به پست اعتماد بالایی دارند و این اعتماد، مهم‌ترین سرمایه پست به حساب می‌آید.

فرماندار تفت در این دیدار ضمن گفتگو با مدیر و کارکنان پست شهرستان تفت از نزدیک در جریان نیازها و مسائل این مجموعه قرار گرفت.

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا