فرمانده انتظامی میبد: مردم باید پلیس را برای تحقق نظم و امنیت و حفظ آرامش در جامعه همراهی کنند.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ محمدحسین نبی پور شورکی گفت: با تلاش همکارانمان توانستیم در ۶ ماه اول امسال پیشگیری خوبی در وقوع جرائم داشته باشیم.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب پلیس میبد در دستگیری مجرمان افزود: در افزایش کشفیات هم رتبه اول استان را کسب کردیم و این افتخار را داریم به صورت شبانه روزی برای آرامش و آسایش مردم تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی میبد با بیان اینکه رویکرد پلیس، مردم محوری است و در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران قدم برمی دارد، تصریح کرد: وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت و همچنین حفظ آسایش و آرامش در جامعه است، اما مردم هم باید با تجربه و دانش و آگاهی که دارند، پلیس را در تحقق این امر یاری کنند.

نبی پور با بیان اینکه بسیاری از جرائم به دلیل بی توجهی و قصور مردم اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: شهروندان باید نسبت به حوادث اطراف خود حساس باشند و حضور افراد ناشناس و مشکوک در محل را با شماره ۱۱۰ گزارش دهند.

جانشین فرمانده انتظامی میبد هم از جذب جوانان مومن و متعهد در نیروی انتظامی خبر داد و گفت: ماموریت نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور گسترده است و برقراری نظم و امنیت پایدار نیاز به پلیس هوشمند و نیرو‌های جوانان مومن و متعهد در ابعاد مختلف دارد.

سرهنگ دوم فروزانی افزود: جوانان واجد شرایط و علاقه‌مند به خدمت در نیروی انتظامی می‌توانند با مراجعه به ستاد فرماندهی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی همچنین درباره مشمولان غایب خدمت مقدس سربازی خاطرنشان ساخت: مشمولان خدمت سربازی که متاهل، بسیجی و میبدی هستند، در صورت معرفی خود به نظام وظیفه می‌توانند خدمت سربازی را در این شهر سپری کنند.

گفتنی است شهرستان میبد تاکنون ۱۱ شهید والامقام را در دفاع از امنیت کشور و مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاق مواد مخدر در نیروی انتظامی تقدیم کرده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا