زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

اگر از زبان‌دراز حقیر بپرسند رکوردار شنیدن وعده سرخرمن کدام قشر هست؟ عرض می‌کنم شاید و قطعا فرهنگیان می‌باشند شاهد مدعایم نه دمم، بلکه شخص شخیص خودم!

یادم هست مهر89 وقتی نارسیده پخته شده و بازنشسته سزارینی به دلیل اراده به کشیدن قامه، حضور در فتنه کج گذاشتن در قابلمه نمودانیده شدم دوست جوان معلمم نگاه حسرت و تاسف‌آمیزی به من کرد و گفت: حیف شد دولت قرار است لایحه رتبه‌بندی را به مجلس بفرستد و مجلسیان هم تا اواخر مهر در اولویت تصویب قرار بدهند من هم‌ گفتم اینکه چیزی نیست اصلا هم مهم نیست دوسال پیش‌تر برای ما بازنشستگان هم قانون همسان‌سازی را به مجلس ‌فرستادند خدابیامرزد یکی از همکاران پیشکسوت لبخندی زد و گفت:‌ جوانی کجایی که یادت بخیر! چندبار تاکنون وزیران اسبق و سابق آموزش و پرورش از سال‌ها پیش تاکنون می‌گفتند جناب رئیس‌جمهور یا معاونان محترمشان دستور داده‌اند (یکبار برای همیشه مشکلات و معوقات فرهنگیان حل شود)!!

اکنون مهرماه 1400 است خوشحالی و امیدواری زیادی را در جوانان می‌بینم که رتبه‌بندی و پرداخت و معوقات حل شده و قرار است یکبار برای همیشه مشکلات فرهنگیان را حل کنند!!!

زبان‌دراز هم لبخندکی زده که قول چهل ساله و وعده سرخرمن پاییزه برای نمردن بزک و گذشتن خرکشان از سر پل مهرماه همچنان در جریان است. البته برای اینکه حق مطلب ادا شود عرض کنم با معلمان اعتراض کردند حقوق‌های دیگرانی افزایش دادند که روز مبادا به دردشان بخورند.

ببخشید زنگ کلاس زدند سلطان‌الآیینه خط‌کش به دست دم دفتر مدرسه ایستاده‌ یعنی برو کلاس بقیه‌اش زنگ تفریح بعد بنویس!!

زبان‌دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/ZCADt
  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا