رئیس مجمع نمایندگان یزد: همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها برای اقناع مردم درباره ضرورت واکسیناسیون تلاش کنند.

به گزارش یزدفردامحمدصالح جوکار در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی (ره) یزد با اشاره به پیشرفت‌های جدی دانشگاه در سال‌های آتی گفت: رؤسای پیشین هم در راستای پیشرفت یزد در حوزه سلامت فعالیت برداشته اند.

وی افزود: یزد که بزرگان و اندیشمندان آن را به عنوان دارالعلم و دارالعباده تعریف کردند و مقام معظم رهبری هم اصطلاح زیبای دارالعلم را برای این استان به کار بردند به دلیل تلاش علما، پزشکان، نخبگان، دانشمندان و متخصصان این استان است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این برای من افتخار بزرگی است که استانم به حدی پیشرفت کرده که امروز در مجلس پیگیر نامگذاری روزی در تقویم ملی به نام روز ملی درمان ناباروری هستیم و این افتخار به نام و برای یزد است.

جوکار با بیان اینکه این موضوع برای یزد افتخار بزرگی است که در عرصه‌های مخلتف توانسته به موفقیت‌های بسیار بالایی کسب کند، گفت: همه ما امروز وظیفه داریم علاوه بر حفظ این روند، زمینه‌ای برای پیشرفت هرچه بیشتر آن را فراهم کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر بر ضرورت افزایش سرعت واکسیناسیون در استان یزد تاکید کرد و افزود: یزد باید رتبه نخست واکسیناسیون کشور باشد و تمامی دستگاه‌ها، رسانه‌ها و رسانه ملی در راستای اقناع کردن مردم نسبت به ضرورت واکسیناسیون تلاش کنند.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید برای تخت بیمارستانی در حوزه درمان سقف قائل شویم، گفت: باید کمک کنیم و افرادی که توانمندی دارند را به این عرصه وارد کنیم.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا