شهردار یزد: طرح های شهرداری یزد قرار است آینده زیبایی را برای این شهر رقم بزند.

به گزارش یزدفرداابوالقاسم محی الدینی گفت: شهرداری یزد به پاس همراهی شهروندان در مدیریت شهری، اقدامات ویژه‌ای را برای توسعه و عمران شهر در قالب طرح‌های در دست اجرا در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: این طرح‌ها قرار است خارج از برنامه‌های عمومی شهرداری تا پایان سال با رویکرد اجتماعی و فرهنگی با اقدامات عمرانی و زیربنایی و با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی پیش رود و آینده زیبایی را برای شهر یزد رقم بزند.

شهردار یزد اظهار داشت: این طرح‌ها جدای از برنامه‌های عمومی شهرداری است و شامل طرح‌های کلان شهری بوده که می‌تواند محرک توسعه شهر باشد.

محی الدینی ادامه داد: رویکرد این طرح‌ها پوشش همه نقاط شهر با تمرکز بر مرکز شهر است چرا که راه نجات شهر‌ها از مرکز شهر می‌گذرد و با توجه به اینکه مرکز شهر یزد بین مناطق مختلف شهرداری مشترک است، در واقع این اقدامات در تمام مناطق شهری انجام می‌گیرد.

وی از اصلاح بودجه ۱۴۰۰، تکمیل طرح‌های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد، نوآوری و بازسازی باغ و بوستان ها، ترمیم پل‌ها و کاهش بار ترافیکی از جمله این طرح‌ها یاد کرد.

شهردار یزد با تأکید بر تعطیلی طرح‌های جدید و تکمیل طرح‌های نیمه تمام تصریح کرد: نگهداری و مرمت آسفالت موجود و اقدام فوری برای لکه گیری آسفالت کوچه‌ها و معابر، نگهداری و مرمت و ایجاد فضای سبز جدید، ساماندهی جاده‌ها خصوصا جاده فرودگاه، ترمیم و تکمیل تقاطع ها، ایجاد فرهنگ سرا‌های جدید و رونق فرهنگ سرا‌های قدیم، ایجاد سقف برای برخی معابر، نگهداری سقف‌های موجود در بافت قدیم و بازارها و راه اندازی محفل‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های شهرداری به شمار می‌آید.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا