مهرورزان و حامیان نیکوکار یزدی در شش‌ماهه نخست امسال با کمک 16 میلیارد تومانی به ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، افزایش 43 درصدی کمک‌ها نسبت به مدت مشابه در سال 99 را رقم زدند.

به گزارش یزدفردا: مهرورزان و حامیان نیکوکار یزدی در شش‌ماهه نخست امسال با کمک 16 میلیارد تومانی به ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، افزایش 43 درصدی کمک‌ها نسبت به مدت مشابه در سال 99 را رقم زدند.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه سخاوتمندان یزدی توجه ویژه‌ای به ایتام و کودکان نیازمند و دستگیری از آنان دارند، گفت: مهرورزان و حامیان نیکوکار یزدی در شش‌ماهه نخست امسال با کمک 16 میلیارد تومانی به ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، افزایش 43 درصدی کمک‌ها نسبت به مدت مشابه در سال 99 را رقم زدند.

وی بابیان اینکه 8000 نفر از حامیان زن و 14 هزار نفر مرد هستند، افزود: تعداد 2650 نفر از حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام و محسنین به نیابت از یک شهید یا پدر و مادر مرحومشان حامی شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه حدود 2000 کارمند در سطح استان حمایت ایتام و فرزندان نیازمند را بر عهده‌دارند، تصریح کرد: فرهنگیان و کارمندان آموزش‌وپرورش در بین کارمندان ادارات استان بیشترین حامی ایتام و فرزندان نیازمند (محسنین) هستند و 490 نفر از آنان در این طرح خداپسندانه مشارکت دارند.

شجاعان با اشاره به فراخوانی طرح هر کارمند، حامی فرزند معنوی با شعار" هیچ فرزندی در سراسر ایران اسلامی از ایتام و محسنین بدون حامی نباشد" افزود: طرح "هر کارمند، حامی فرزند معنوی" از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها وادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرائی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم در حال اجراست، این طرح از کارهای مهم و ماندگار در مسیر خدمت‌رسانی به نیازمندان به‌ویژه ایتام تحت حمایت کمیته امداد و فرزندان نیازمند (محسنین) است که امید است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی به سرانجام و نتیجه برسد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا