استاندار یزد گفت: بسیج اساتید در تصمیم‌سازی‌های استان سهیم می شوند و از نظرات آنها در کارگروه‌ها و شوراها استفاده خواهیم کرد.

به گزارش یزدفردا: مهران فاطمی در مراسم گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان در دانشگاه آزاد یزد با بیان اینکه بزرگترین افتخار ما در دانشگاه‌ها این است که در کنار فعالیت‌های آموزشی، علمی و پژوهشی بسیجی هستیم، اظهار داشت: بسیج اساتید دو ساحت دارد که یک ساحت ناظر به درون و یک ساحت ناظر به برون دانشگاه است.

وی افزود: بسیج اساتید باید در دانشگاه فرمانده و میدان دار مسیر انقلاب و رشد علمی با که با وجود فعالیت‌های تاثیرگذار که در دانشگاه صورت گرفته، هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم البته باید ارتباط دانشجو با استاد، جریان را به سمت اهداف انقلاب اسلامی سوق دهد.

فاطمی تصریح کرد: امروز بسیاری از روسای دانشگاه های ما بسیجی هستند و باید فضا را برای فعالیت اساتید و دانشجویان بسیجی فراهم کنند و اصولاً بدنه بسیج اساتید و دانشجویی از این فرصت استفاده کرده و فضای متفاوت تری را رقم بزند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه ساحت ناظر برون دانشگاه ها باید منجر به حلقه وصل بین بسیج اساتید و دستاوردهای علمی باشد، اظهار داشت: امروز مسئله ای در کشور وجود ندارد که راهکار علمی و کارشناسی نداشته باشد و این وظیفه ماست که فضا را برای حضور بسیج اساتید در این عرصه فراهم کنیم.

فاطمی ادامه داد: به همین دلیل لازم می دانیم در نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری در تمامی کارگروه، شوراها و مجامع تصمیم‌گیری، بسیج اساتید را در کنار خود داشته باشیم و مانعی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بنده مسیر انقلابی و زندگی خود را مدیون بسیج هستم، تصریح کرد: به بسیجی بودن خودم افتخار می کنم و این مسیر را ادامه خواهم داد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا