یزدفردا: آموزش های امدادی و کمک های اولیه در بسیاری از لحظات می تواند نجات بخش جان انسانی باشد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد: به مناسبت 18 تا 24 اردیبهشت ماه هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر؛ محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در جمعیت هلال احمر استان و دیدار با حرازی زاده این هفته را به وی و کارکنان این جمعیت تبریک گفت.

فلاحتی در این نشست صمیمی گفت: جمعیت هلال احمر در زمان انتشار ویروس منحوس کرونا در کنار مردم بود و خدمات ارزشمند این نهاد بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه در تمامی حوادث و بلایا به خصوص سیل اخیر استان که معابر مرکزی استان را آب مسدود کرده بود تلاش های این جمعیت ستودنی بود گفت: اقدامات بشر دوستانه و انسان دوستانه این جمعیت به دور از هر گونه نگاهی برگرفته از فرهنگ اهل بیت علیهم السلام است.

محمدرضا فلاحتی در ادامه با بیان اینکه آموزش هایی که جمعیت هلال احمر به مردم ارائه می دهد فراگیری آن برای همه بسیار ضروری است خاطرنشان کرد: آموزش های امدادی و کمک های اولیه در بسیاری از لحظات می تواند نجات بخش جان انسانی باشد.

وی عنوان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آمادگی دارد تا آموزش های ایمنی، امدادی، کمک های اولیه و ... را از طریق جمعیت هلال احمر در واحدهای تولیدی استان برگزار کند، چرا که حفظ و صیانت از نیروی کار در اولویت و درجه اهمیت برای ما قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر نیز از این پیشنهاد استقبال کرد و مقرر شد با امضاء تفاهم نامه بین این دو نهاد، خانه هلال در واحدهای تولیدی مستعد تشکیل و یا با همکاری خانه های بهداشت کارگری آموزش های جمعیت هلال احمر برای کارگران در سطح واحدهای تولیدی استان برنامه ریزی شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا