یزدفردا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: اختلال در سامانه وزارت کار به دلیل مراجعه هفت میلیون جامانده یارانه به این سامانه است.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا فلاحتی گفت: از چند روز گذشته سایت اعتراض به دهک بندی یارانه بگیران به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir در نظر گرفته شده و آن دسته از هم وطنانی که به هر دلیلی یارانه آن‌ها قطع شده است، می‌توانند پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه ها، نسبت به ثبت اعتراض خود به این سامانه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اختلال در سامانه حمایت معیشتی افزود: دلیل اختلال در سامانه وزارت کار این است که هفت میلیون جامانده یارانه به سامانه مراجعه کردند و علیرغم اینکه این سامانه ظرفیت پذیرش یک میلیون کاربرد همزمان را دارد، اما حجم بسیار بالای ورودی‌ها موجب اختلال در این سامانه شده است.

فلاحتی این اختلال را کشوری عنوان کرد و اظهار داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ حتی در ایام تعطیل پاسخگوی مراجعه کنندگان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به مهلت سه ماهه برای ثبت اعتراضات در سامانه گفت: مردم نگران ثبت درخواست‌های خود نباشند چرا که زمان برای ثبت نام وجود دارد، از این رو سعی کنند به صورت تدریجی و با تاخیر نسبت به ورود به سامانه اقدام کنند.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف جاماندگان از ثبت نام مطابق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بر عهده سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها است و بزودی این سازمان، سامانه ثبت نام را راه اندازی خواهد کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا