یزدفردا: فرمانده یگان ویژه فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد از کسب مقام اول این یگان در برگزاری رزمایش نظیر از میان نیرو‌های مسلح و یگان‌های فراجا خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ حسین فیروزی گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته از سوی همکاران یگان و یژه استان و تعامل رسانه‌ها به تمام اهداف خود در استان دست یافتیم و موفق به کسب رتبه اول در کل نیرو‌های مسلح و مقام اول در بین یگان‌های فراجا با اختلاف خیلی زیادی شدیم.

وی با اشاره به دشمنی رسانه‌های معاند افزود: این رسانه‌ها بار‌ها حماقت‌های خود را به نمایش گذاشته اند، ولی در عین حال رسانه‌های انقلابی باید با تلاش و جهاد تبیین، فرصت را از دشمن بگیرند.

فرمانده یگان ویژه فرماندهی نیروی انتظامی استان با گرامیداشت روز خبرنگار تصریح کرد: به دلیلی همزمانی عاشورا با روز خبرنگار فرصت حضور در رسانه‌ها مهیا نشد.

فیروزی با بیان این که شهید سامعی تا دقایق آخر که دشمن که در حال تسخیر منطقه در افغانستان بود، سنگر خود را رها نکرد، حضور مستمر رسانه‌ها در تمام عرصه‌ها را حائز اهمیت خواند.

وی اظهار داشت: اگر در عاشورا نیز حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) پیام رسان واقعه عاشورا نبودند، رسالت سید الشهدا (ع) عقیم می‌ماند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا