یزدفردا: مدیرکل کمیته امداد استان یزد: ۲۸۰ نیکوکار یزدی در دهه اول محرم برای حمایت از ایتام و محسنین تحت پوشش در این استان ثبت نام کردند.

به گزارش یزدفردامحمد شجاعان با بیان اینکه مردم پر شور و شعور استان یزد همواره در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه پیشگام هستند، گفت: نیکوکارا یزدی در سال گذشته بیش از ۲۱ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.

وی افزود: امسال نیز در دهه اول محرم ۲۸۰ نفر از عزاداران حسینی با تاسی از سیره معصومین علیهم السلام، حمایت ۵۰۰ نفر از ایتام و محسنین تحت پوشش در این استان را به عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار و ۴۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش کمیته امداد در استان یزد چشم‌انتظار مهربانی مردم نوعدوست و خیر یزدی هستند.

وی بابیان اینکه حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند گفت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان‌ها یا سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند اقدام کنند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا