در دومین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد ، فرماندار ، امام جمعه ، شهردارورئیس شورای شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در گلزار شهدای بهشت محمدی بهاباد و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان با آرمان‌های آنها تجدید میثاق کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد دراین مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای دولت ،حضور در مزار مطهر شهدا را در راستای پیمان با شهدا خواند و گفت: ما با شهدایی که از عزیزترین سرمایه خود در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام و آرمانهای والای مردم گذشتند و همچنین با شهیدان رجایی و باهنر بار دیگر عهد و پیمان می بندیم که ادامه دهنده راه پر افتخار آنها باشیم.

علی اکبرعزیزی بیان داشت : ما به عنوان مسئولین نظام در هر جایگاه و سمتی اگر در مسیری غیر از خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنها حرکت کنیم، مدیون شهدا خواهیم بود.

وی ادامه داد: شهدا، جانبازان و آزادگان جان خود را برای حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی فدا کردند و امروز وظیفه ماست تا یاد آنان را گرامی بداریم و قدردان آنان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد افزود: به فرموده امام راحل نگذاریم که پیشکسوتان جهاد و خون و شهادت در پیچ و خم های زندگی به دست فراموشی سپرده شوند؛ یاد و نام آنان باید در سطح میدان کار باشد تا ایثار و فداکاری آنان به نسل های آینده منتقل شود.

شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس 158 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .

انتهای پیام/

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا