یزدفردا: رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نود و هفتمین جلسه علنی شورا مطرح کرد: مدارا و مماشات به دلیل ضعف جمهوری اسلامی نیست و نیرو های امنیتی و نظامی کشور از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند.

به گزارش یزدفردا: سیفی ادامه‌ داد: برخی مردم سوال مطرح میکنند که علت مدارا و مماشات با اغتشاشگران با توجه به اینکه همه به قدرت نیروهای انتظامی و امنیتی واقف هستند چیست، مردم آگاه باشند که با توجه به این قدرت، کنترل شرایط، کار سختی نیست و این مماشات و مدارا با اغتشاشگران حساب شده و با مدیریت صورت میگیرد.

به گفته وی، دشمن بعد از اینکه در برخی جبهه ها مثل نبرد سخت یا اقتصادی نتوانست پیروز شود جنگی را تحت عنوان ترکیبی در کشور ایران آغاز کرده است این جنگ تهاجمی ترکیبی یک راهبرد نظامی پیچیده ای اطلاق می‌شود که ترکیبی از نبرد های متعارف سایبری، روانی و اطلاعاتی را در خود جای میدهد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: جنگ ترکیبی هشت مؤلفه دارد که دشمن هم اکنون 9تمام این مؤلفه ها از جمله جنگ اقتصادی با تحریم، حمله سایبری و مجازی، جنگ با نیرو های آموزش دیده کلاسیک نظامی ( ورود صلاح و مهمات و آموزش به نیرو های خود در کشور)، جنگ های نامنظم و چریکی با استفاده از نیرو های نا آگاه بومی آموزش دیده ی خود، استفاده از نیرو های ویژه گروهی (اموزش جمعی برای کشتن و اسیر گرفتن افراد مهم با هدف ایجاد نا امنی)، جنگ اطلاعاتی و تبلیغاتی، حمایت از نابسامانی ها با ایجاد شورش و آخرین جنگ استفاده از دیپلماسی برای تضعیف ایران، در ابعاد جهانی مانند تصویب قطعنامه ها و.... علیه ایران آغاز کرده است.

وی ادامه داد: بنابراین جنگ ترکیبی کاملا حساب شده ای دشمن در مقابل کشور ایران با این هشت مؤلفه آغاز کرده است و باتوجه به اینکه قدرت نظامی و امنیتی کشور بسیار قوی است دشمن به دنبال این است که با تحریک هیجانات و احساسات عمومی، اغتشاش را موجب و با کشته سازی و گردن نظام انداختن، مردم را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهد.

سیفی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال جنگ داخلی و سوریه سازی کشور است تا بخشی از کشور را تجزیه و نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند در چنین شرایطی مردم باید آگاه باشند که دولت و نظام جمهوری اسلامی با تدبیر کامل این وضعیت را مدیریت میکند و این شرایط با مماشات و مدیریت رفع خواهد شد و دشمن بداند نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را تضعیف نمایند چون مردم انقلاب، نظامشان و رهبرشان را دوست دارند و خون شهدا پشتوانه قوی برای این نظام است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا