نشست ارتقا دانش بهره‌وری انرژی و بهینه‌سازی مصرف برق در صنایع کشور با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر و نمایندگان ساتبا، شرکت مدیریت شبکه برق ایران و صنایع بزرگ استان یزد، در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، هدف از برگزاری این نشست را بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف انرژی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بیش از 70 درصد برق استان یزد در بخش صنعت مصرف می‌شود، همکاری مساعد صنایع با صنعت برق می‌تواند بسیاری از مشکلات صنعت برق را حل‌وفصل نماید.

وی ادامه داد: به این منظور هرساله جلساتی با صنایع بزرگ برگزار می‌شود و ذینفعان صنعت برق با همکاری‌ای که در حوزه بهره‌وری و بهینه‌سازی سوخت دارند، کمک می‌کنند که در ایام پیک‌بار، علاوه بر تداوم تولید صنعت، شبکه‌ها و مولدهای برق استان نیز بتوانند بدون آسیب به تولید برق بپردازند.

عظیمی خاطرنشان کرد: صنایع بزرگ استان یزد با توجه به آموزش‌های کافی که در این حوزه دیده‌اند و نیروهای فنی بسیار کارآمدی که در امور انرژی خود به کار گرفته‌اند، باعث شده‌اند که باوجود محدودیت‌های پیش رو در تابستان 1401،گشایش‌های خوبی داشته باشیم و تابستان خوبی را پشت سر بگذاریم.

این مقام مسئول در استان یزد با اشاره به اینکه در زمستان سال جاری نیز با محدودیت سوخت برای تولید برق مواجه هستیم افزود:‌ صنایع استان آمادگی خود را برای همکاری با صنعت برق به عمل‌آورده‌اند و امیدواریم بتوانیم این ایام را نیز به‌خوبی مدیریت کنیم.










  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا