جلسه بررسی چالش‌ها ، نقاط قوت و ضعف ضعف برنامه تلویزیونی رصد در سال ۹۷ و راهکارهای پیشبرد این برنامه در سال ۹۸ با حضور مدیرکل صدا و سیما ، اعضای خانه مطبوعات ، معاون سیما و عوامل این برنامه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای یزد : به منظور پیشبرد برنامه تلویزیونی رصد در سال ۹۸ و عملکرد مناسب این برنامه در فعالیت های زیربنایی استان با حضور فیضی مسئول خانه مطبوعات و درخش از اعضای این خانه ، دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا و سیما ، زارع معاون سیما و عوامل تهیه این برنامه تلویزیونی در خصوص چالش های پیش رو و نقاط قوت و ضعف این برنامه بحث و تبادل نظر شد .

در این جلسه مباحثی از قبیل کارشناسی کردن و پژوهش ، حرفه ای بودن مجری در مباحث پیش رو ، حضور در فضای مجازی هم فکری و هم اندیشی پیرامون مسائل پیش روی استان مطرح و تبادل نظر شد .

فیضی مسئول خانه مطبوعات نیز قول همکاری های لازم در همکاری‌های لازم اصحاب رسانه در روند این برنامه را بیان داشت و خواستار این شد تا برنامه رصد به یک سبک منحصر به خودش را در سال ۹۸ اجرای کند و با تحقیق و پژوهش به میدان پیام به میدان بیاید.

 دکتر پهلوانیان مدیر کل مرکز نیز ضمن قدردانی از حضور اعضای خانه مطبوعات در این جلسه گفت برنامه رصد باید به عنوان مهمترین برنامه تلویزیونی شبکه یزد تبدیل شود.

وی با بیان اینکه باید حرف جدی در این برنامه بزنیم گفت :  در این برنامه نقد باشد ولی با عیار سنجی نه مچ گیری و تخریب کسی وموضع ما نباید داوری باشد و ارزش گذاری کنیم. پهلوانیان با اشاره به اینکه باید بازتاب دهنده چالش‌های استان باشیم گفت : با کاری تحلیلی وعلمی می‌توان بهترین برنامه را تهیه کنیم و ما نماینده افکار عمومی باشیم که خانه مطبوعات می تواند در این مسیر ما را کمک کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا