فرماندار تفت گفت: برخورد جدی با ساخت‌وساز و تفکیک‌های غیرمجاز در مزارع کشاورزی، باغات و خارج از محدوده طرح هادی در دستور کار قرارگرفته است.

"علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت، "محمدحسین فلاح نژاد" مدیر جهاد کشاورزی و "مجتبی زارع"مدیر امور توزیع برق شهرستان با حضور در مناطق روستایی شهرستان از ساخت‌وسازهای غیرمجاز صورت گرفته در تعدادی روستاهای بخش مرکزی تفت بازدید کرد.

علیرضا نوکار در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری دستگاه قضایی شهرستان برخورد جدی و قانونی با ساخت‌وساز و تفکیک غیرمجاز در مزارع کشاورزی، باغات و خارج از محدوده طرح هادی صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: با توجه به قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی هیچ‌گونه خدماتی به این‌گونه ساخت‌وسازها تعلق نخواهد گرفت و با همکاری دستگاه قضایی تخریب این‌گونه ساخت‌وسازها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نوکار تصریح نمود: افراد در هنگام خرید املاک در مناطق روستایی شهرستان ضروری است با حضور در دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به مجاز یا غیرمجاز بودن املاک استعلام بگیرند تا در آینده با اجرای احکام صادره با مشکل روبرو نشوند.

وی ادامه داد: هرکس قصد ساخت‌وساز در محدوده روستا را دارد باید از مراجع قانونی ازجمله بنیاد مسکن و دهیاری مجوز لازم را اخذ نماید و دهیاری‌ها باید باقدرت از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری و با آن مقابله نموده و اجازه تخلفات ساختمانی را به هیچ‌کس ندهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا