به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج، همایش شکوه اقتدار بسیج با حضور فرماندارمیبد، مسئولین ادارات و نهادها و بیش از هزار نفر از بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی، امام حسین، کوثر، حضرت زهرا و فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های محلات و دانش آموزان درمصلی آیت‌الله اعرافی برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ مصطفی بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در این همایش گفت: درست است که بسیج در همه عرصه‌ها با کد بسیجی حضور می‌یابد اما قطعاً امروز شاهد هستیم که همه مسئولین ما بسیجی هستند.

بهشتی افزود: افتخار می‌کنیم که مسئولین ما همه بسیجی‌اند و در ایام کرونا با پشتیبانی‌های خود از قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در جهت خدمات‌رسانی به مردم این را نشان دادند.

وی گفت: بعد از گذشت بیش از چهل سال مسئولین ما همچنان پای انقلاب و آرمان‌های نظام و انقلاب محکم و پایدار ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام مرتضی برزگر یکی از روحانیون میبد هم در این همایش به ویژگی‌های بسیج پرداخت و گفت: بسیج شجره طیبه‌ای که باروحیه انقلابی و جهادی و پیشبرد امور جامعه همواره خط‌شکن بوده است.

این روحانی افزود: بسیج و بسیجی نیروی است جان‌برکف که در خدمت ولایت و زمینه‌ساز ظهور امام عصر است.

وی گفت: بسیج همیشه آماده، مخلص باانگیزه و دارای افتخارات عظیم در خدمت ولایت است که می‌تواند کاری‌هایی را انجام دهد که در طول تاریخ انجام نگرفته است.

بسیجیان در ادامه با شعارهای خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، بسیجیان کشوریم فدائیان رهبریم، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، علمدار ولایت بسیجیان فدایت، بسیجی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد آمادگی خود را در همه صحنه‌های انقلاب و کشور نشان دادند.

اجرای سرود، شعر بسیج و رژه موتوری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا