به گزارش یزدفردا: مهندس حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو درگردهمایی مدیران صنایع استان یزد، با اعلام اینکه چادرملو برای اشتغال مستقیم 20هزار نفر و غیر مستقیم و 100 هزار نفر با اجرای طرح توسعه خود برنامه ریزی کرده است گفت: صنعت فولاد کشور با اجرای طرح توسعه این شرکت سطحی دیگر از توسعه را تجربه خواهد کرد.

جهانی، ضمن اشاره به نگاه توسعه گرای مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و حمایت های بی دریغ ایشان از اجرای طرح های توسعه پایدار به ویژه در امر تامین آب و برق افزود: طی 2 سال اخیر واحدهای معدنی و صنعتی چادرملو موفق به ثبت رکورد های بی نظیر در تولید و فروش شده اند و این موفقیت ها در شرایطی کسب شده است که کشور درگیر مبارزه با بیماری کووید ۱۹ و مشکلات ناشی از کمبود حامل های انرژی، آب و برق بوده است.

مهندس جهانی در ادامه افزود: مدیریت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در راستای دستور مقام معظم رهبری برای تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی، با حمایت اعضای هیات مدیره و سهامداران حقیقی و حقوقی تمهید اتی اندیشیده اند که انشالله در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن این تلاشها با اجرای دهها طرح صنعتی خواهیم بود.

وی گفت: با اجرایی طرح توسعه این شرکت، در مجموع ۱۷میلیون و سیصد هزار تن به محصولات اصلی و 350 هزار تن محصولات فرعی به مجموع تولیدات چادرملو افزود خواهد شد.
جهانی میزان سرمایه گزاری پیش بینی شده این طرح ها را بالغ بر 4 میلیارد و 800 میلیون یورو عنوان کرد و گفت: انتظار می رود با اجرای این پروژه ها چهره استان یزد دگرگون شود .
گفتنی است در این گردهمایی ، استاندار، معاونان و جمعی از مدیران اجرایی استان یزد نیز حضور داشتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا