یزدفردا: فرماندار مهریز از نظارت ویژه بر نانوایی‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدفردادهقان بنادکی در کارگروه آرد و نان این شهرستان با حضور نمایندگان نانوایی‌های مهریز گفت: نشست توجیهی ویژه نانوایان شهرستان مهریز در اولین فرصت برگزار و آموزش‌های لازم به آن‌ها داده خواهد شد.

وی افزود: نانوایان شهرستان ملزم به فعالیت در ساعت و روز‌های مشخص شده هستند و هیچ گونه فغالیت نانوایی در ساعات غیر پذیرفته نیست.

فرماندار مهریز ادامه داد: طرح ویژه نظارت بر نانوایی‌ها به شدت افزایش یافته و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط، کیفیت، وزن و رعایت نرخ‌های مصوب، توسط متصدیان نانوایی ها، مورد ارزیابی بازرسان قرار می‌گیرند و واحد‌های نمونه نانوایی تشویق شده و با واحد‌های متخلفی که به قانون تمکین نمی‌کنند با جدیت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

دهقان همچنین بر کیفیت نان، رعایت کردن وزن چانه و رعایت قیمت‌های جدی نان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: نانوایان موظف به رعایت کیفیت بیش از پیش بوده و باید همه آن‌ها اقدام به تهیه کارتکس جهت ثبت وضعیت کمیت و کیفیت پخت کنند.

دهقان بر بازرسی ویژه کارشناسان بهداشت تاکید کرد و اظهار داشت:کارشناسان بهداشت بر بهداشت محیط واحد‌های نانوایی نظارت‌های بیشتری داشته باشند و نظارت بر واحد‌های نانوایی باید اثر بخش و تاثیر آن در بین مردم ملموس باشد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا