یزدفردا: رئیس کمیته امداد اداره بخش بهمن شهرستان ابرکوه گفت: این نهاد در طی سال 1400 با پرداخت بیش از یازده میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات اشتغال ، زمینه ساز اجرای 325 طرح اشتغال با اشتغالزائی بیش از 400 نفر از مددجویان کمیته امداد بهمن بوده است.

به گزارش یزدفردا: رئیس کمیته امداد اداره بخش بهمن شهرستان ابرکوه گفت: این نهاد در طی سال 1400 با پرداخت بیش از یازده میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات اشتغال ، زمینه ساز اجرای 325 طرح اشتغال با اشتغالزائی بیش از 400 نفر از مددجویان کمیته امداد بهمن بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمیدرضا علی پناه رئیس کمیته امداد اداره بهمن با اشاره به اهمیت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت گفت: پرداخت تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 220 درصدی در مبلغ تسهیلات پرداختی و رشد 160 درصدی در تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده برخوردار بوده است.

رئیس کمیته امداد بهمن تصریح کرد: وام‌های اعطائی در زمینه‌های شغلی کشاورزی، دامپروری، صنعتی و معدنی و خدمات پرورش طیور ، صنایع‌دستی و قالی بافی، به متقاضیان پرداخت‌شده است.

حمیدرضا علی پناه افزود: طرح های اشتغال در غالب دو کلان پروژه هدایت شغلی و راهبری شغلی اجرا گردیده و با توجه به اهمیت کمک به توانمندسازی و پایدارسازی طرح های اجرائی مددجویان ، تعداد 140 طرح درقالب راهبری شغلی و در زمینه های دام سبک، پرورش طیور (مرغ بومی) و فرش و صنایع دستی در سال 1400 اجرا گردیده است.

وی یادآور شد علاوه بر اعطای تسهیلات اشتغال تعداد 200 نفر از مددجویان طی سال 1400 از آموزش های شغلی این نهاد درسطوح مهارت آموزی ، پایدارسازی وکارآفرینی بصورت حضوری و آموزش مجازی بهره مند شدند و برای 21 نفر از مددجویان نیز کاریابی انجام شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا