یزدفردا: در صورت تداوم بی‌توجهی به خواسته‌های قانونی کارکنان و قطع حق جذب دست از کار می‌کشیم.

مخابراتی‌های ایران: در پی ادامه رویکرد تهدیدآمیز و نادیده گرفتن قانون و آیین‌نامه استخدامی ۸۹ و توافق ۱۷ آذر با تشکل‌های کارگری مخابرات ، اعضای انجمن صنفی مخابرات منطقه یزد روز چهارشنبه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۱ در نمازخانه ساختمان مرکزی این منطقه گردهم آمدند.

در این نشست ابتدا لسان صدق رئیس انجمن صنفی مخابرات منطقه یزد گزارشی از روند پیگیری مطالبات و فعالیت‌های این انجمن ارائه داد.

سپس برخی اعضای انجمن به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص شیوه مواجهه با کارفرما به دلیل نقض مکرر قانون و مقررات مطرح کردند و بر پافشاری و تجمع کارکنان تا دستیابی به حقوق قانونی خود تاکید کردند.

اعضای انجمن صنفی کارکنان مخابرات منطقه یزد با در دست داشتن تراکت‌هایی خواستار پایان دادن ظلم کارفرما به خود شدند. برخی از شعارهای درج شده بر روی این تراکت‌ها چنین است:
حق من کو؟ کرامت انسانی، اجرای آیین‌نامه استخدامی سال ۸۹، مخابرات ایران هر روز بدهکارتر از دیروز ، همگرایی مخابرات و همراه اول و رفع تبعیض،‌ حق من کو؟ پاداش بهره‌وری ۹۹ و ۱۴۰۰، حق من کو؟ مطالبه‌های معوقه، حق جذب حق مسلم ماست، حق من کو؟ سرمایه‌های شخصی کارکنان در صندوق ۶درصد، تهدید و تحدید شایسته کارکنان فرهیخته مخابرات نیست، ارزیابی عملکرد دستوری نه قانونی است و نه اخلاقی، سهام‌داران عمده مخابرات در برابر قانون گردن‌فرازی نکنید، نهادهای ناظر به داد مخابرات و مخابراتی‌ها برسید و....

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا