فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق از گفتگو و میدان‌داری جوانان پرانرژی و خوش‌فکر رسانه‌ای به عنوان ضرورت انکارناپذیر احقاق اهداف کلان و جزئی بسیج رسانه یاد کرد.
مهدی آخوندی، فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق در دیدار اعضای کادر این دفتر با امام جمعه بافق به ضرورت جریان‌سازی و کادرسازی اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها ابزار هویت‌ساز یک جامعه و به تعبیر امام خمینی(ره)، مربی یک کشورند.

وی بسیج رسانه را مرکز تخصصی تربیت انسان‌های رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: یکی از مهم ترین زیرساخت‌های یک تشکیلات پویا و به‌روز، نیرو و سرمایه انسانی متخصص و متبحر است و به رغم همه نگاه‌ها، نگاه کارشناسی به بسیج رسانه دارم.

آخوندی با اشاره به ضرورت دیدار و تعامل با امامت جمعه شهرستان و سایر ارگان‌ها، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی مطابق ابلاغ سازمان بسیج رسانه، تصریح کرد: در جهت پیشبرد و احقاق اهداف کلان و جزئی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و همچنین نیل به ماموریت‌های سازمانی، اعتقاد به گفتگو دارم و قطعاً در این مسیر نیز سرمایه اجتماعی را مهم ترین سرمایه قلمداد می‌کنم.

فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق به دو مأموریت این تشکیلات اشاره کرد و اظهار داشت: معرفی خدمات نظام به مردم با محوریت دستگاههای اجرایی و رصد رسانه‌ای را در برنامه سازمانی داریم که فی‌الحال طرح مطالعاتی و کارشناسی خود را طی می‌کند و امیدوارم بر اساس سند تحول رسانه شهرستان، برای سال ۱۴۰۲ تدوین و اجرایی گردد.

آخوندی به استفاده از همه ظرفیت‌ها به منظور تقویت جایگاه رسانه در شهرستان بافق اذعان کرد و ابراز داشت: خانه مطبوعات را شریک فرهنگی و مطبوعاتی خود در حوزه رسانه می‌دانم و امید وافری به جوانان پرانرژی و خوش‌فکر رسانه‌ای دارم و قطعاً در برنامه است تا در این مسیر تعاملی، بیش از پیش حرکت کنم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا