فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به این‌که ایران اسلامی در عصر حاضر درگیر یک جنگ ترکیبی در عرصه‌های مختلف است، گفت: یکی از راهکارهای مقابله با توطئه دشمنان در جنگ ترکیبی، جهاد تبیین و بصیرت افزایی است که باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بگیریم.

سردار حسین زارع کمالی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، با بیان این‌که ماموریت مهم سپاه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است که تاکنون توانسته در کشور و تمام نقاط جهان این وظیفه را بخوبی انجام دهد،‌اظهار کرد: خدمات سپاه در دورترین و محروم ترین نقاط این کشور ملموس و هر جا نظام و انقلاب نیاز داشته پای کار بوده و هستند.

وی  با بیان این‌که به فرموده رهبری امروز در مقابل جنگ ترکیبی، افکار و شناختی دشمن قرار داریم، افزود: یکی از راهکارهای مقابله صحیح با توطئه استکبار جهانی، جهاد تبیین و بصیرت افزایی است که باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیریم.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به این‌که ما امروز با یک جنگ ترکیبی در عرصه‌های مختلف روبرو شده‌ایم گفت : باید با هم افزائی و باهمراهی مسئولان به ویژه امام جمعه محترم شهرستان مقابل این جنگ  ترکیبی بصیرتمندانه هوشمندانه و ولایت مدارانه ایستاد ومقاومت کرد .

سردار زارع کمالی با اشاره به فرموده رهبری در گام دوم انقلاب، هدف از انقلاب اسلامی را، ایجاد تمدن اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت دانست و بیان کرد: در ایجاد این تمدن در زمینه سخت‌افزاری که شامل علم و صنعت است خوب عمل کردیم اما در زمینه نرم افزاری که مربوط  به سبک زندگی، خانواده ، کسب و کار و روابط اجتماعی هست، خوب عمل نکردیم.

وی با تاکید بر این‌که ما بسیجیان و پاسداران همچنان پای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده ایم و از همین جا اعلام می‌کنیم نمی‌گذاریم هیچ فرد یا گروهی بخواهد در مقابل ارزشهای اسلامی ما بایستد وآنها را زیرپا بگذارد تصریح کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وارزشهای اسلامی از اولویتهای بسیج وسپاه میباشد .

فرمانده سپاه الغدیر با بیان این‌که ما درمولفه‌های قدرت جایگاه خوبی دست یافتیم افزود:  ما امروز درتمامی مولفه ها وضعیت خوبی قرارگرفته ایم .

سردار زارع کمالی با بیان این‌که کارنامه درخشان سپاه این است که سپاه پاسداران انقلابی خواهد ماند اضافه نمود : انقلابی زیستن و انقلابی ماندن از ویژگی‌ها و مهم‌ترین بخش‌های کارنامه درخشان سپاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: آمال وآرزوهای یک مد یردردوران خدمت خود بر 5 چیز استوار است که عبارتنداز قرب الهی، هدفمندی، رضایتمندی، عمران وآبادانی ودرآخر شهادت که ماباید دردوران مدیریت خود بر این 5 اصل مقید باشیم تا بتوانیم مدیر خوبی باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ سعید دهقانی تجلیل وسرگرد پاسدار رضا قاسمی بهابادی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهاباد معرفی شد.

انتهای پیام/ل










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا