در آئینی با حضور امام جمعه ، فرماندار ورئیس شورای اسلامی شهر از خبرنگاران فعال رسانه‌های گروهی بهاباد روز شنبه بااهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شد .

فرماندار بهاباد دراین نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ، شهید آوینی و شهدای خبرنگار جنگ تحمیلی  و یاد مرحوم علی اصغر گرانمایه اولین خبرنگار شهرستان با تبریک روز خبرنگار  گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم و چشم بینای جامعه هستند،آنها نخبگانی هستند که حیثیت و شرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند.

علیرضا  تیموری  با اشاره به اینکه روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است تا از تلاش‌های  صادقانه اصحاب رسانه تجلیل  شود ، افزود : روز خبرنگار فرصتی است تا با اندیشه برای انجام  رسالت مهم خود برای تقویت این جایگاه برنامه ریزی کنیم.

وی تصریح کرد : خبرنگاران قشر فرهیخته ‌ای از جامعه هستند که همواره و با تحمل مشقات و سختی‌ها چراغ امید و روشنگری را در جامعه زنده نگه می‌دارند و در بحران‌ها و گرفتاری‌ها دوشادوش مدیران در تکاپو هستند و مسوولیت خطیر خود را به نحو مطلوبی به انجام می‌رسانند.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه خبرنگار نباید در مقابل برخورد سرد برخی  افراد، مدیران و جریان ها رسالت اصلی خویش را فراموش کند، بلکه  در انجام رسالت مقدس خود کوشاتر باشد، افزود : در این مسیری که انتخاب کردید، همواره پاسدار داشته های جامعه و کشور باشید و راه را بر مخلان آسایش ملت، انقلاب و کشور ببندید.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایائی از خبرنگاران فعال رسانه های گروهی بهاباد تجلیل شد .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا