یزدفردا: فرماندار اشکذر بر تسریع در تکمیل طرح‌های حوزه نوسازی مدارس شهرستان تأکید کرد.

به گزارش یزدفرداروح الله ردائی در بازدید مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از طرح‌های مشارکتی و خیری حوزه نوسازی مدارس اشکذر گفت: به همت واحد‌های صنعتی مستقر در شهرستان، ۶ مدرسه به صورت مشارکتی و سه مدرسه نیز به صورت کاملا خیری در مناطق مختلف شهرستان در حال احداث است.

وی اتمام هر چه زودتر طرح‌های حوزه نوسازی مدارس شهرستان با جذب اعتبارات استانی و ملی را خواستار شد و افزود: این مدارس از محل مصوبات سفر فاطمی استاندار به شهرستان بوده که خوشبختانه روند اجرایی آن‌ها قابل قبول بوده و ان شاء الله با برنامه ریزی صورت گرفته، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار اشکذر با اشاره به افتتاح دو نمازخانه مدارس در اشکذر و مجومرد اظهار داشت: احداث چهار مدرسه و دو نمازخانه خیری در دستور کار نهضت مدرسه سازی شهرستان قرار دارد که عملیات اجرایی ساخت آن‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

کاظمی مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان هم گفت: برنامه اداره کل نوسازی مدارس استان تکمیل طرح‌های خیری مناطق مختلف استان با پیشرفت بالای ۵۰ درصد است که در این راستا اعتبارات ملی بسیار خوبی برای استان دیده شده است.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا