یزدفردا: مدیر عامل شرکت تعاونی همیاران روستایی اردکان با بیان اینکه به دنبال اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در روستاها شاهد تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس به روستاها هستیم، از در دست اقدام بودن ۸ طرح عمرانی در بخش‌های سه‌گانه اردکان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا پیری‌ اردکانی در این باره تصریح کرد: فراهم کردن امکانات در روستاها می‌تواند تا حدود زیادی از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهر جلوگیری کرده و از آسیب‌های ناشی از این مهاجرت‌ها به‌طور چشمگیری بکاهد.

وی اضافه کرد: در این راستا، شرکت تعاونی همیاران روستایی اردکان در تلاش است با برنامه‌ریزی صحیح و توزیع عادلانه منابع در نقاط مختلف روستایی، رفاه و آسایش را برای روستاییان به ارمغان بیاورد.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸ طرح عمرانی فعال توسط این شرکت در بخش‌های سه‌گانه در دست اقدام است، گفت: این طرح‌ها در سرفصل‌های ایجاد شبکه برق‌رسانی شهرک بنیاد روستای ساغند، ایجاد دو واحد سوئیت دهیاری روستای ساغند، اجرای دیوار ساحلی و کف فرش پیرامون استخر روستای درند، تکمیل حمام روستای سنگرد، تعریض پل رودخانه ورودی روستای ترک آباد، ایجاد سرویس بهداشتی پارک ولی‌عصر (عج) مزرعه نو، ایجاد مثلثی انتهای خیابان مخابرات رباط پشت بادام و بهسازی معابر و سنگ‌فرش دبستان آزادی رباط است.
 
به نقل از روابط عمومی شرکت تعاونی همیاران روستایی اردکان، پیری اردکانی در پایان ضمن تقدیر از همراهی نماینده مردم اردکان در مجلس، فرماندار، بخشداران و دهیاران در زمینه‌های مختلف، افزود: امروز نیز خدمت به اقشار روستایی که از شریف‌ترین اقشار اجتماع هستند و تلاش برای حرکت در مسیر برقراری عدالت در برخورداری از مواهب توسعه، موضوعی است که در فرهنگ جهادی و خدمت بی‌وقفه دولت سیزدهم نهادینه‌شده و به‌عنوان نقشه راه مدیران و مسئولان قرار گرفته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا