یزدفردا: مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشکذر، از اتمام عملیات تعریض؛ زیر سازی و آسفالت جاده حادثه خیز یزد خضرآباد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش یزدفردانادری در بازدید میدانی از جاده یزد خضرآباد گفت: در حال حاضر سه کیلومتر از این راه که قبلآ تعریض و زیرسازی آن انجام شده بود آسفالت شد.

وی افزود: عملیات آسفالت این سه کیلومتر از جاده یزد خضرآباد به همت سپاه ناحیه اشکذر و همکاری بخشداری خضرآباد توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشکذر اجرا شده است.

بخشدار خضرآباد هم گفت: با مساعدت استاندار در سفر به بخش خضرآباد و پیگیری‌های جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و تخصیص اعتباری افزون بر بیست میلیارد تومان تا پایان سال جاری طرح نیمه تمام جاده حادثه خیز یزد خضرآباد به اتمام می‌رسد.

پرهیزکار ادامه داد:  پس از اتمام عملیات تعریض زیرسازی و آسفالت این جاده نصب دوربین‌های ثبت تخلفات که نقش موثری در کاهش تصادفات دارد در طول جاده نصب خواهد شد.

وی همچنین از روشنایی تقاطع هاو رمپ‌های ورود و خروج در این مسیر خبر داد و گفت: روشنایی هم برای ایمنی بیشتر وهم زیبایی بصری نقش موثری دارد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا