یزدفردا: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد: اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران، اقدام ناشیانه ای است که نتیجه ضعف عقلانیت این پارلمان را می رساند.

به گزارش یزدفردا: سردار زارع کمالی در برنامه خبری گفتمان در خصوص اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیش از پیش به جهان ثابت کرد که اروپا عروسک خیمه شب بازی در دست آمریکای ترورریست و رژیم اشغال گر صهیونیست است و هیچ اراده ای از خود ندارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: ما به خودمان افتخار می کنیم چون بنا به فرمایش امام خمینی (ره) هر زمان دشمن از دست شما عصبانی شد، بدانید مسیر درستی را طی می کنید.

سردار زارع کمالی افزود: سپاه یک نهاد نیست که دشمن بخواهد آن را تحریم کند بلکه سپاه یک فرهنگ است فرهنگی که شهید قاسم سلیمانی ها، شهید حججی هاو... در آن پرورش یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نماد بارز مبارزه با تروریست است و تا زمانیکه تروریسم جهانی باشد ما هم با تروریسم کار داریم و با آمریکا و با رژیم صهیونیستی مقابله می کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: یکی از مهمترین دلایل تروریست خواندن سپاه، بحث شکست خوردن غرب و اروپا در اغتشاشات اخیر است که برنامه چند ساله دشمن بود و حداکثر امید دشمن این بود که بتواند تجزیه را در کشور ما انجام دهد که به لطف خداوند متعال این اتفاق نیفتاد.

سردار زارع کمالی افزود: از دیگر دلایل بحث کنترل و مهار مولفه های اقتدار جمهوری انقلاب اسلامی است مولفه هایی که باعث شد به خوبی اغتشاشات را مهار کند و می توانیم بگوییم عامل اتصال عقلانیت اجتماعی با معنویت اسلامی ولایت فقیه است و امروز دشمن دنبال قداست زدایی از مولفه های اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف خودش است.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا