رئیس حوزه علمیه بهاباد با بیان اینکه امیرالمومنین (ع) چراغ هدایت است که اگر دنبال آن حضرت حرکت کنیم راه را گم نخواهیم کرد گفت : حضرت علی (ع) اسوه مردانگی بود.

حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی درمراسم جشن باشکوه ولادت باسعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) وچهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با حضوراقشار مختلف مردم مسئولان و فرماندار درحسینیه بزرگ صاحب الزمان (عج) شهرستان بهاباد برگزارشد درسخنانی با تبریک این ایام اظهار کرد: امروز شیعیان علی (ع) در شکل ‌گیری حاکمیت دینی و ارزشی پیشرو و پیشتاز هستند و ما امروز به وجود چنین امام پیشوایی افتخار می‌کنیم که اساس و محوریت جامعه اسلامی را تشکیل می‌دهند.

امام جمعه موقت بهاباد بیان داشت : امام علی (ع) شخصیتی بودند که از همان دوران آغاز رسالت پیامبر اکرم (ص) خود را وقف اسلام کرد جان خود را کف دست نهادند و در دفاع از آخرین فرستاده الهی و دین مبین اسلام تمام تلاش خود را انجام داد

رئیس حوزه علمیه بهاباد با تاکید براینکه شناخت  سيره عملي حضرت علي (ع) چراغ راه زندگي است و اگر انسان بتواند ابعاد شخصيتي آن حضرت را بشناسد بي ترديد به رستگاري دست خواهد يافت گفت : حضرت علي (ع) بعنوان نمادي از انسان كامل الگوي مناسبي براي نسل جوان در تمام امور زندگي محسوب مي شود و ترويج و نهادينه كردن فرهنگ علوي در جامعه يك ضرورت است.

امام جمعه موقت بهاباد با تبریک ایام الله دهه فجر وچهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهارداشت: باید دستاورد های نظام و انقلاب را برای مردم، خصوصا نسل جوان که زمان رژیم گذشته را درک نکرده، بازگو کنیم.

حجت الاسلام اخوان با اشاره به اینکه با وجود تمام مشکلاتی که استکبار درجهان، منطقه و کشور ایجاد کرده اما این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است با اقتدار پا برجا و به مسیر خود ادامه ‌دهد افزود: همه کسانی که دارای تریبون و اندیشه هستند در دهه فجر باید به جهاد تبیین بپردازند و بگویند انقلاب اسلامی ایران چه خدماتی ارائه و به چه پیشرفت‌هایی دست یافته است.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) با نهضت انقلاب اسلامی یک حرکت استثنایی و تاریخ‌ ساز در عصر سلطه قدرت‌های استکباری و استعماری رقم زد و ایرانی که توسط بیگانگان غارت شده بود را از چنگال غارتگران خارج کرد.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تکیه بر قدرت خداوند و پشتوانه عظیم بسیج مردمی انقلاب اسلامی را تشکیل داد، گفت: رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) و مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با شعارهای توخالی به دنبال گرفتن آزادی و کرامت بانوان و مردم ایران هستند، عنوان کرد: دشمنان در جنگ شناختی می‌خواهند شرایط را به قبل از انقلاب اسلامی که در اوج وابستگی و ناعدالتی بود بازگردانند و همه تلاش دشمن این است انقلاب اسلامی برای سایر کشورها الگو نشود که تاکنون موفق نشده‌اند.

آیین جشن میلاد حضرت علی (ع) به عنوان نخستین امام شیعیان ، جمعه شب با حضورفرماندار ، اقشار مختلف مردم مسئولان درحسینیه بزرگ صاحب الزمان (عج) بهاباد برگزار شد.

 انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا