یزدفردا: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن را اعلام کرد.

به گزارش یزدفردا: سعید رستگاری، صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی مراسم ۲۲ بهمن، با اعلام ساعت و مسیر راهپیمایی جشن ملی ایران اسلامی در یزد، اظهار داشت: ۲۲ بهمن عید چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که در این روز ملت ایران از زیر یوغ استکبار جهانی رهایی یافت.

وی عنوان کرد: متاسفانه کرونا در دوسال گذشته مانع برگزاری راهپیمایی در این یوم الله شد که این موضوع شوق مردم را نسبت به این حرکت عظیم، چندین برابر کرده و ملت رشید ایران اسلامی را آماده خلق حماسه ای دیگر کرده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد خطاب به دستگاه های اجرایی اظهار داشت: تمام نهادها و دستگاهها باید تلاش مضاعفی در این زمینه داشته و بستر را برای حضور گسترده مردم در جشن بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن فراهم کنند.

رستگاری در مورد مسیر راهپیمایی امسال نیز گفت: مسیر راهپیمایی در شهرستان‌ها اعلام خواهد شد اما این مسیر در شهر یزد؛ میدان آزادی، خیابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی (ره) و حسینیه امیر چخماق در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: این مراسم از ساعت ۹:۳۰ صبح ۲۲ بهمن آغاز خواهد شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد از عموم مردم ولایی استان به ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران برای حضور باشکوه در این جشن ملی دعوت کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا