زمان : 08 Bahman 1387 - 19:07
شناسه : 15051
بازدید : 5742
دانش آموزان مهریزی رتبه نخست استان یزد را درقبولی دانشگاههای کشور در رشته علوم ریاضی فیزیک به دست آوردند دانش آموزان مهریزی رتبه نخست استان یزد را درقبولی دانشگاههای کشور در رشته علوم ریاضی فیزیک به دست آوردند


یزدفردا -مهریز -زارع خبرنگاریزدفردا :مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: بر اساس اعلام سازمان آموزش و پرورش استان یزد دانش آموزان این شهرستان در رشته علوم ریاضی فیزیک موفق به کسب رتبه نخست استان یزد شدند.
"سید جلیل عقیلی" با اعلام این خبر افزود: 121 دانش آموز مهریزی در رشته علوم ریاضی فیزیک در آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي كشور شركت كردند كه 96 نفر معادل 79.34درصد در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي سراسر كشور پذيرفته شدند.
وی ادامه داد: در آزمون امسال از 39 رتبه زیر 1000 شهرستان 9 رتبه مربوط به این رشته می باشد که از این تعداد یک رتبه دو رقمی و بقیه موفق به کسب رتبه سه رقمی در کنکور شده اند.
مدیر آموزش و پرورش مهریز ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به همکاران زحمتکش وپویای مدیریت و نیز به دانش آموزان و اولیاء تلاشگر آنان، که در فراهم آوری موجبات موفقیت فرزندان امروز و سرنوشت سازان فردای میهن اسلامی ، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، از خداوند متعال برای تمامی دانش آموزان عزیز و تمامی نقش آفرینان در این موفقیت ارزشمند، نیت خالص، اراده ای آهنین، همتی راسخ و دستانی توانمند مسئلت کرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش روز افزون دانش آموزان عزیز و همت همیشگی همکاران ما در این مدیریت، در سال تحصیلی جاری نیز شاهد افتخارآفرینی بیش از پیش و شکوفایی روزافزون دانش آموزان باشیم.

یزدفردا