زمان : 09 Mordad 1399 - 12:23
شناسه : 157928
بازدید : 6619
نشست خبری اولین مسابقه بزرگ "علاوه تر" و ویژه برنامه های عید غدیر خم در یزد گزارش تصویری؛ نشست خبری اولین مسابقه بزرگ "علاوه تر" و ویژه برنامه های عید غدیر خم در یزد رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین مسابقه "علاوه تر" به مناسبت عید غدیر در این استان خبر داد و گفت: برنامه های مختلف دیگری به صورت مجازی به علت شیوع کرونا به مناسب ۲ اعیاد غدیر و قربان پیش‌بینی شده است.

عباس ملازینلی افزود:  تاکنون نیمی از این مسابقه که ضبط اولیه آن انجام شده، با حضور هشت تیم خانوادگی چهار نفره با سرگروهی یکی از هنرمندان استان برگزار شده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اظهار داشت : قرار است این برنامه از عید قربان تا عید غدیر هر شب به مدت ۵۰ دقیقه از طریق کانال «یزد فرهنگ»  و دیگر شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی به نمایش درآید.

وی برگزاری مسابقات طنز کدومبه، کتابخوانی روی دست آسمان  ، ارائه طرح‌های مختلف اینفوگرافی ، اهدای کتب فرهنگی با موضوع غدیر به نوجوانان و همچنین مسابقات قرآنی و ورزشی را از دیگر برنامه های ۲ اعیاد پیش رو ذکر کرد.

ملازینلی خاطرنشان کرد : نورافشانی در ۱۵ نقطه شهر یزد  ،  آذین بندی  و توزیع بسته های فرهنگی و طرح ازدواج علوی از دیگر برنامه ها است.

وی همچنین از راه اندازی کاروان های شادی در این ایام خبر داد و گفت : این کاروان ها با اجرای برنامه های شاد در مناطق مختلف حرکت می کنند اما برای پیشگیری از شیوع کرونا در هیچ مکانی توقف ندارند.

ملازینلی همچنین از  پویش خانواده غدیری در این ایام خبر داد و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند فیلم و تصاویر جشن‌های خانوادگی خود در این ایام شادی را که با خلاقیت و توانمندی‌های خانواده برپا می‌شود به کانال «یزد فرهنگ» ارسال و برنده جایزه‌های ویژه این پویش شوند.

وی اضافه کرد:برنامه یاد شده از ۱۰ تا ۲۴ مردادماه در شهر یزد برگزار می‌شود./ منبع خبر: ایرنا یزد

 

عکس از: مجید دهقانی زاده