زمان : 12 Bahman 1399 - 22:34
شناسه : 164029
بازدید : 4927
پیام تبریک فرماندار بافق به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر پیام تبریک فرماندار بافق به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر فرماندار بافق با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، فرماندار بافق پیامی به شرح زیر صادر کرد:

به نام خداوند بخشنده مهربان

بیش از چهار دهه از بازگشت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سپری شده است و اکنون که این پیروزی متقارن شده با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)،برکات معنوی این ایام را دو چندان کرده و کشور عزیزمان ایران را سراسر شادی و شور نموده است.

امیدوارم به برکت این ایام و با اتحاد و همدلی که اکنون بین مردم و مسئولین بوجود آمده است، سرآغازی برای توسعه و پیشرفت شهرستان بافق در تمامی عرصه ها و برنامه ها باشد.

اینجانب در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به مقام معظم رهبری، همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه و ولایی شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت و سربلندی روزافزون همگان را از درگاه خداوند مهربان مسئلت می‌نمایم.

 

سید مهدی طلائی مقدم

فرماندار شهرستان بافق