زمان : 07 Farvardin 1400 - 11:11
شناسه : 164986
بازدید : 5313
استفاده از ظرفیت‌های موجود،تحول بزرگی در حوزه تولید اردکان ایجاد میکند سرپرست فرمانداری اردکان: استفاده از ظرفیت‌های موجود،تحول بزرگی در حوزه تولید اردکان ایجاد میکند سرپرست فرمانداری اردکان به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان "سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" اشاره کرد و گفت: این شهرستان دارای ظرفیت های بسیار عظیمی است که اگر در راستای رونق تولید، پشتیبانی‌ها و حمایت‌های لازم از آن انجام شود، تحول بزرگی ایجاد می‌کند.

به گزارش یزدفردا به نقل از ایرنا، مصطفی پوردهقان ‌افزود: آمادگی شهرستان را برای استفاده از همه توان مدیریتی و اداری برای رشد و جهش تولید اعلام داشته و این مهم را وظیفه‌ای همگانی و عمومی می‌دانیم.

وی اضافه کرد: سال ۱۴۰۰ از جنبه‌های مختلفی حائز اهمیت است؛ اما مهم‌ترین رویداد، انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری است که سرنوشت چهارساله شهرها در پارلمان‌های محلی و فرجام چهارساله قوه مجریه در یک دوره جدید مشخص می‌شود.

سرپرست فرمانداری اردکان تصریح کرد: لازمه تحقق اهداف و پیشرفت شهرستان و کشور، حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات است و در این گام دوم انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی جوانان باید بیش از پیش نمود یابد.

پوردهقان اردکان اظهارداشت: شاید بتوان گفت در سالی که گذشت؛ مهم‌ترین مسئله، همه‌گیری ویروس کرونا و شیوع کووید-۱۹ در سطح کشور و شهرستان اردکان بود که متأسفانه منجر به پرکشیدن تعدادی از مردمان خوب این دیار و داغ‌دارشدن خانواده‌های عزیز اردکانی شد.

وی گفت: کرونا بر همه شئون زندگی ما تأثیر گذاشت؛ از روابط اجتماعی و خانوادگی گرفته تا اقتصاد و کسب‌و کار و فعالیت‌های فرهنگی  اما موج فداکاری‌های کادر درمان و بهداشت، هم‌دلی و همکاری مردم در راه شکست کرونا از تجلی‌گاه‌های زیبای فرهنگ ایرانی و اسلامی و نوع‌دوستی مردم ما بود.