زمان : 04 Khordad 1400 - 11:55
شناسه : 165923
بازدید : 6218
 آیین رونمایی از نام‌گذاری میدان "جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان" به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی؛ آیین رونمایی از نام‌گذاری میدان "جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان" هم‌زمان با سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی؛ آیین رونمایی از نام‌گذاری بزرگ‌ترین میدان شهری تفت به نام "جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان" با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، شهردار تفت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و نیروهای نظامی و بسیجی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، هم‌زمان با سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی؛ آیین رونمایی از نام‌گذاری بزرگ‌ترین میدان شهری تفت به نام "جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان" با حضور "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار، "مصطفی صادقیان"بخشدار بخش مرکزی "وحید فتوحی" شهردار تفت ، "سید مصطفی آقایی"فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و نیروهای نظامی و بسیجی شهرستان برگزار شد.
"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" در مراسم با تقدیر از فرمانداری ، شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج تفت برای نام‌گذاری یکی از میدان‌های اصلی شهر تفت به نام جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان اظهار داشت: نباید بگذاریم نام افراد الگو  و کسانی که در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش و فداکاری داشته‌اند فراموش شود .
وی ادامه داد: نام‌گذاری این میدان به نام جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان قدردانی و گام  کوچکی در راستای تقدیر از اقدامات بزرگ این فرمانده دوران دفاع مقدس است که امیدواریم روزی شاهد حضور برگشت وی به وطن و حضور او در این میدان باشیم.
امام‌جمعه تفت اظهار امیدواری کرد : با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر تفت شاهد سامان‌دهی این میدان در یک بازه کوتاه باشیم.
در ۱۴ تیر ۱۳۶۱، حاج احمد متوسلیان به همراه سه تن دیگر از همراهانش جهت تهیه گزارشی از وضعیت پایتخت لبنان، عازم این کشور شدند و درحالی‌که عازم محل کار خود در سفارت ایران بودند در مسیر طرابلس به بیروت به دست نیروهای حزب فالانژ لبنان به اسارت درآمدند. از آن زمان تاکنون خبر موثقی از سرنوشت آنان در دست نیست.
لازم به ذکر است حاج احمد متوسلیان اهل روستای سانیج بخش مرکزی شهرستان تفت از توابع استان یزد است.